Om Bohemian Lifestyle

Var på Diselverkstaden i Sickla igår eftersom mina kompisar spelar i ett band som gått vidare i Rockkarusellens Stockholmsfinal. Det var mycket folk, mycket ös och mycket musik. De var jätteduktiga som vanligt men vi gick efter att de spelat så vi fick aldrig veta hur det gick för dem. Förräns jag kom hem och fick ett sms där det stod att de vunnit! Jag blev så glad av att höra det! Nu ska de spela i riksfinalen och det bandet som vinner, tror jag, får spela på Arvikafestivalen.
   Dock dog min kamera efter bara första låten så jag fick inte speciellt bra bilden men någon kan jag ju alltid bjuda på. Dagen idag kommer annars att spenderas med att skriva en psykologiuppsats, en filosofiuppsats och plugga inför det stundande psykologiprovet. Känns ju sådär lagom kul... Speciellt eftersom filosofi inte direkt är mitt starka ämne och jag vet att det hänger på den här uppgiften om jag ska lyckas få MVG eller inte. Frustrerande, minst sagt.




Kommentarer
Postat av: Petra

Oh, vann de?! :D Grymt bra!

2009-04-19 @ 20:08:39
URL: http://erikssonskan.blogspot.com
Postat av: Mimmí

vad det boheiman lifestyle på bilden? Jag såg dom förut i farsta,jag har till och med en pinch med dom på min handväska haha :P



kraaam / Mims

2009-04-21 @ 13:15:57
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0