Coco avant Chanel

Jag blev nyss påmind om en film jag glömt bort ett tag, tack shelley&joachim, men som jag verkligen velat se. Jag vet att ni snart börjar tröttna på min franska filmbesatthet men det här är något speciellt. För det första är Audrey Tatou med och jag älskar henne för hon har spelat i några av mina favoritfilmer, "Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulin" och "Ensemble, c'est tout", och hon är bara underbar. För det andra för att filmen kommer bli en sådan stilinspiration att jag inte kommer veta vart jag ska ta vägen. För det tredje för att den utspelar sig på 1920-talet i Frankrike - blir det bättre än så? Filmen kommer att ha premiär 18 september i år och såklart kommer jag att sitta bänkad i biografen då. Nå, se på trailern nu!
   Förresten, fler av mina filmtips hittar ni här


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa jag vill också verkligen verkligen verkligen se den, den verkar så galet bra!



Och så till svaret på din kommentar: Jag bloggar på mobilen genom den vanliga surffunktionen, där jag helt enkelt loggar in på blogg.se i internetfönstret och sitter och skriver därifrån :)

2009-08-27 @ 22:44:29
URL: http://thetalesofelinthenerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0