[fotoinlägg] - This? I made this!







Ovan är lite random bilder jag plåtat i veckan. Det andra är faktiskt på ett armband jag gjort. Det var nämligen så att jag var med min vän Ida innan vi skulle ut och hon hade världens finaste armband på sig. När jag frågade var de kom ifrån sa hon att hon gjort de själv - man kan nämligen köpa band och lås och allt på en butik som heter Pearl Chain i Sturegallerian. Jag drog såklart dit och fixade delar till ett armband som jag sedan påtade ihop. Tyvärr blev bandet lite smalt men det var fint ändå och jag kommer definitivt att besöka den butiken igen.
   Nu borde jag egentligen inte skriva mer för jag ska snart på en födelsedagsfest med tema "superhjältar&gudar" så jag måste göra mig i ordning. Önska mig lycka till så får ni kanske se bilder därifrån sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0