Inspiration: Flickr



Bild ett: Pink Sherbert
Bild två: Lady Vervaine

Jag satt och klickade runt på Flickr så som jag ofta gör då jag inte riktigt vet vad jag ska göra och hamnade i kategorin kärleksbilder från Frankrike. Det är märkligt hur mycket några små ord kan säga en människa och hur några små svart/vita foton kan göra en varm ända in i själen. Kärlek är något magiskt som förvandlar människor från ankungar till svanar och plötsligt faller alla bitar i världen på plats. Alla mina bitar har inte fallit på plats än och tills vidare tittar jag på bilderna ovan och drömmer om ett Paris vid Eiffeltornet under en nedåtgående sol en sommarkväll.
   För alla er som inte sett filmen "Paris, je t'aime" så se den nu - den säger allt jag försöker säga här men inte lyckas med. Den är en av mina absoluta favoritfilmer. Jag finner inga ord. Se den.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

va fint!

2009-08-08 @ 12:42:05
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0