Om att jag är till salu

Som några av er nog vet så tog en konstnär kontakt med mig tidigare i våras efter att ha sett några foton av mig på Flickr och ville göra tavlor utav dem. Jag tackade såklart ja, smickrande eller vad?, och det samarbetet har än så länge genererat två skisser - som jag nog lagt upp tidigare(?)
   Jag mejlade dock honom nyligen och frågade hur det gick och han berättade då att skisserna ska bli tavlor snart och att han skulle göra fler skisser men framför allt så sa han att han skulle ha någon stor utställning i november och mars och att en av skisserna på mig skulle vara med i dem. Fattar ni - jag på en konstutsällning där folk går omkring och tittar och hmmm:ar och kommenterar och nickar och....(!) Helt bissart! Dessutom visade han mig den här sidan där han säljer en skiss av en av mina bilder (jag har själv stora, digitala kopior och han har lovat att skicka mig prints utav dem så snart som möjligt). Så nu kan folk inte bara titta på mig utan köpa mig också. 300 dollar är jag visst värd just nu. Alltså, ledsen att det här blev så flummig men det är ju helt sinnessjukt och såååå häftigt!

Förresten, säg till om ni vill att jag ska lägga upp hans bilder så fixar jag det. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ester

Så jävla coolt Natha!! Lägg upp bilderna nu genast, jag kommer inte ihåg hur de såg ut!

2009-08-20 @ 10:09:57
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0