Om upptagna dagar och ändrade planer

Förlåt att jag inte uppdaterade igår men det var en busybusy dag. På morgonen besökte jag en av mina klasskompisar i Tumba som jag inte träffat på några veckor. Vi myste och såg på underbara "Moulin Rouge" som jag säkert sett en miljon gånger men som är omöjlig att tröttna på. Efter det begav jag mig hemåt för att få i mig lite mat innan jag och några andra vänner skulle in till Rålis för att se på "Thelma&Louise" på Sommarbio. Såklart kom vädergudarna emellan och regnet öste ned så vi satte oss vid Stockholms Statsmuseum och började se "En kärlekshistoria", fast ganska många av mina vänner hade bangat och stannat hemma för att dricka öl istället. Efter ett tag tröttnade vi dock och hamnade, återigen, på Melanders vid Medis. Det var en mysig och chill kväll och också anledningen till att jag inte hann blogga alls.

Idag ryktas det om att Familjen ska spela i Kungsan så man får kanske dra dit. Annars är det möjligtvis dags för en liten paus eftersom en av mina vänner fyller år imorrn och vi då ska ut och klubba. Vi får se hur det blir. Nedan bjuder jag iaf på en gammal bild tagen hos Felicia. Hoppas ni får det bra i det soliga men inte alltför varma vädret idag.


Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Jag sökte på Google på "HM Winter 09" eller liknande :)

2009-08-13 @ 16:07:40
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0