♫ Sommarnattdödens vemod

Jag älskar Spotify och det är väl förståeligt eftersom det är ett så smart koncept. Jag tror att jag var en av de tidigare att få det eftersom min vän känner de som gjorde programmet - som om det spelar någon roll. Ju fler som använder desto roligare eftersom jag då kan göra som nu och bjuda på en liten spellista. Jag ska snart ut med några vänner och tänkte att det var dags att uppdatera och det här ju faktiskt är lite mysig musik om än så väldigt blandad så jag tänkte dela den med er. För er som inte har Spotify så kan ni ju kolla på låtarna nedan. Kan ni sedan snälla säga vad ni tyckte om musiken så jag vet vad som uppskattas? Jag lyssnar själv så brett så jag har ingen aning om vad som uppskattas. Nåväl, >här< är den :)


Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Usch vilken dålig musiksmak du har ;_; Förutom Lily Allen, smart drag där! (Y)

2009-08-30 @ 11:53:24
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0