Dagen-före-doppardagen

Så kommer bilderna från dagen-före-doppardagen som spenderades med släkten hos min farmor&gudfar. Min bror låg dock hemma i en migränattack och det är därför han inte hamnade på bild (fast det var det ganska många som inte gjorde)



Mor var festfin (förlåt att jag lovade dig att inte lägga upp den här men jag tycker du är fin och jag tror att du kommer att förstå)



Pappa och lillasyster var också fina



Jag och min ena kusin, Saga



Det knäcktes en väldig massa nötter



Jag måste erkänna att jag har svårt att se några större likheter mellan mig och mina syskon, mig och mina föräldrar och mig och släktingar i allmähet. Däremot så måste det medges att jag tycker att jag och Saga nästan är löjligt lika på den här bilden - vilket såklart kan bero på att vi gör samma min och har samma hårfärg. Jag borde därmed äntligen kunna fastställa att många av mina gener kommer från min pappas sida av släkten - trots allas kommentarer om hur lik jag är min mamma... I vilket fall så var det en trevlig middag som ni kunde läsa om tidigare :P

EDIT: Glömde såklart att säga att min underbara syster tog de bilder som jag var med på :)

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Du är myyyyyyyyyyyycket mer lik pappa än mamma!

2009-12-27 @ 17:42:22
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0