Jullunch - check!

Japp, då var man tillbaka från släktlunchen igen. Vi stannade väldigt kort stund eftersom min bror låg hemma i migrän och våra kusiner ändå skulle gå. Kändes ärligt talat lite jobbigt att vara så "otacksam" men sånt händer ju också och farmor verkade inte alltför ledsen. Däremot hade hon lagat gaaalet (för)mycket mat och jag fick någon slags magknip halvvägs igenom min portion, troligtvis pga lite för tajta strumpbyxor, så jag kunde inte äta så mycket alls vilket resulterade i att mycket mat lämnades. Synd, för det var väldigt god mat men som min gudfar sa så vet hon aldrig när hon ska sluta laga mat. De får nog äta av den både imorgon och i helgen också. Haha.

Ikväll har visst mina föräldrar fått för sig att vi ska se på Bingolotto vilket gör att jag missar kära fröken Anka men det får jag väl stå ut med. Kan ju skratta (och gråta?) åt henne på webteve istället.

Bilderna nedan är för övrigt från en sammankomst för några veckor sedan då gudfar fyllde år - dagens bilder kommer kanske upp lite senare...



Kusinerna (ja, jag har bara två) och lillebror (som inte är så liten längre)



Mor&Far och faster, kusin Edwin syns också på ett hörn

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Edvin* ;)

2009-12-23 @ 23:14:13
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0