Kanelkäppar och dylikt

Idag har jag och Kelly bakat kanelkäppar som blev jätteäckliga och totalt misslyckade. Sen har vi båda känt oss lite sjuka så vi gosade ned oss i soffan och kollade på "Edward Scissorhands". Några i klassen ska visst ut ikväll och fira min vän Jossans födelsedag men jag känner mig krasslig så jag ska stanna hemma och sova bort kvällen och gå upp råtidigt imorgon för att - äntligen - bleka håret! Jag kollade min kalender och senast jag var hos frisören var den 17:e augusti. AUGUSTI! Det är ganska exakt fyra månader sedan! Att jag stått ut såhär länge är för mig helt otroligt osannolikt! Får komma dit imorgon och skämmas över min vanvård men vad gör man inte när man bara drömmer om att få långt, svallande hår. En bit kvar dit...
Jag försökte också fixa klart min fotobok jag fick av Fujifilm tidigare i höstas men det var lite segt och jobbigt. Måste dock göra klart den asap för den ska beställas innan nyårsafton...
Igår fotade jag min syster lite i det underbara ljuset vi fick från balkongen och det blev faktiskt riktigt många, bra bilder så jag bjuder på två nu så får ni se fler sen (ni vet hur det brukar gå med det). Nu ska jag fixa klart med fotoboken och sen måste mitt hår tvättas så jag slipper skämmas över det också, suck.





Psst... Snart är det jul igen!

Kommentarer
Postat av: E M E L I E ♥

vilka söta bilder! :D

2009-12-23 @ 10:28:32
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0