Kvitton!!!

Det här är både roligt och lite skämmigt. När jag och mor&syster skulle ut och byta julklappar/shoppa i förrgår så tänkte jag att det nog var dags att tömma min plånbok eftersom den sedan ett tag tillbaka inte gått att stänga. Sagt och gjort tog jag ut alla kvitton och sorterade dem i högar över vilka som borde sparas och vilka som borde slängas. De ni ser på bilden är slänghögen. Pappa gick förbi och kallade det för "något sjukligt". Borde nog hålla med eftersom det i högen fanns kvitton både från tågluffen och från december -08. Jag vet inte varför jag så krampaktigt håller fast vid mina kvitton men det måste nog bero på att jag alltid blir så ambivalent då jag köper saker och därmed sparar kvittona utifall att jag skulle vilja byta. Detta förklarar dock inte varför jag har kvar en miljon kvitton från ICA/Konsum/Hemköp där jag bara köpt lösgodis (lovar att 1/4 av kvittona var just sådana).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0