Serious shopping!!

Herregud! Idag tänkte jag, mor och syster vara effektiva så vi begav oss in till stan tidigt för att byta några julklappar mot reafynd. Sagt och gjort och med pengar på fickan åkte vi och bytte kläderna, det gick relativt smidigt, men sen hade vi på något sätt förträngt att mellandagsrea = ångest så efter det blev det lite jobbigt. Vi gick runt i tusen affärer och provade tusen kläder (och köpte... en del...) och mitt i alltihopa mötte jag Fia som guidade mig till den bästa concealern från Make Up Store innan vi var tvungna att dela på oss då vi skulle äta. Vi lämnade, tack och lov, Centralen och åkte till Slussen-Donken där lugnet rådde. 500 kalorier senare gick vi på Götgatan och tänkte "Mmm, Monki har ju fina saker och där är det ju så mysigt...". WRONG!! När vi kom in var det den längsta kön jag sett i mitt liv. Den ringlade sig genom precis hela affären och det måste varit minst 50 pers i den. Vi gick snabbt därifrån och till slut hamnade vi i Skrapan där det shoppades lite mer och sen åkte vi hem. Tack och lov! Väl hemma tänkte jag vila ögonen lite men såklart somnade jag och sov som en stock och nu är det bara en timme kvar till middagen jag ska på så jag fick snabbdricka en jättekopp kaffe och trycka i mig massa godis så förhoppningsvis får jag en sockerkick snart. Så ska man hitta kläder också, suck... Vilken hektisk dag!!



Balkongen för några dagar sedan...

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

.. Där jag träffade SEAN BANAAAAN!

2009-12-26 @ 20:34:04
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0