Skrivmaskin



Det här är vad jag köpte på julmarknaden för ynka 10 pix - En skrivmaskin! Jag har alltid haft en förkärlek till sådana och jag har lånat över min mormors flera gånger men nu när det ändå var så billigt tänkte jag att jag kunde införskaffa mig en egen. Jag får lägga upp fler bilder sen men det jag kan säga är att den faktiskt är orange och ascool och man kan ändra bläckfärgen mellan röd och svart. Det enda som är lite synd är att bläcket verkar ta slut så man får byta färgband och sen fastnar bokstäverna ibland - men det är ju bara petitesser. Jag tycker att den är väldigt snygg :) Tror att jag ska ta med mig den upp till sommarstugan eftersom jag ska få ett eget rum där i sommar och den skulle passa perfekt på en vitmålad träbyrå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååh jag vill också!!!!!!!!!!

2009-12-06 @ 17:03:36
URL: http://feelingsareintense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0