Tillbaka till dåtiden

Nu blev det väldigt många korta inlägg här men jag tänkte bara berätta att jag precis blivit tvungen att lämna in min älskade mobil på lagning eftersom det blivit något knas med kameraluckan. Så nu är jag fast med min gamla skruttmobil i de 2-3 veckor som det tar att fixa mobilen. Jag som svor dyrt och heligt att aldrig använda Nokia igen efter att skruttmobilen lagt på då den tyckt att jag pratat för länge i telefon, startat om när den ville sova (vilket kunde vara när som helst), låst sig och vägrat reagera på knapptryck osv. Dessutom sprack kameralinsen väldigt tidigt för att strax följas av hela yttre displayen. Som tur var fick jag då en Sony Ericsson i julklapp i år som fungerat fläckfritt och varit perfekt hela tiden - men nu är den alltså på lagning. Jag ber till mobilgudarna att jag ska få tillbaka mobilen snart så jag slipper bli galen. Klart Slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0