[fotoinlägg] - Mobilbilder

Jag har ju en fin mobilkamera som används ibland så nu laddar jag upp lite random bilder från den...



Hittade en gammal karta över Amerikas tåglinjer. Vore jättemysigt att åka typ Southwest Chief eller Silver Meteor. Man kan ju bara drömma sig bort till en annan tid med damer med krinoliner och herrar i höga hattar i den Amerikanska Västern.


Jag har kollat mycket på The Hills på MTV- onlineTV på senaste tiden. Faktiskt hela säsong ett, två och tre. Men det är ju så bra och man blir ju så avundsjuk på deras jobb på stora tidningar. Och ja, jag vet. "Det är uppgjort" och "De är ju så löjligt rika" och "Vem lever sådär - egentligen" och blablabla. Spela roll. Det är bra så jag tänker fortsätta kolla på det :)



Min bokhylla genom mitt vattenglas. En av mina mer märkliga bilder. Men så kan det gå ibland.



Ett foto jag tog på mig själv i hissen då jag precis färgat håret. Med lite kontrast blev det dock väldigt likt ett mugshot. Så här har ni mig ifall jag skulle råka illa ut någon gång.

'

Vi var hos min psykologilärare som ska gå i pension igår och eftersom han varit lärare så länge så har han haft många elever. Vi fick bläddra igenom massa gamla foton och känner ni igen den här filuren exempelvis? (Ursäkta blixtblänket)



The Dress. Inget mer behövs



Jag och mamma bjöds på lunch hos mormor idag. Det var mys och väldigt gott i det här hemska vädret.


Kommentarer
Postat av: Petra

Peter Settman!

2009-06-05 @ 10:11:02
URL: http://blackfalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0