[fotoinlägg] - MEGAUPLOAD!

Nu har jag varit dålig på att ladda upp bilder igen så här kommer en hel drös lagom innan tågluffen

Några bilder på min bror inför balen








Och nu kommer några från Emils studentmottagning









The student himself



Felli ville också vara student

Efter allt detta spektakel gick jag och Sara hem till henne för att äta godis, poppa popcorn och se på "Underworld - Rise of the Lycans"



Hon har en spikmatta hemma. Det gjorde ont.




Sen var det dags för skolavslutning, äntligen! och jag dressade upp mig i en klänning jag köpt i London men som jag aldrig använt för att den påminner mig om ett cirkustält





Ja, den bilden var ju sådär lagom suddig och härlig



Jag mötte Kells på tunnelbanan för sista gången i tvåan



Klassrumsmysigt hade Joss och Anna





"Love y'all, girls" tänkte jag



Men sen gick allt överbord och jag försökte verka oberörd



Det blev lite sång och sånt i Aulan innan vi fick gå därifrån



Men självklart kunde jag inte bara skilja mig från klassen sådär så en hel drös drog till Café Mineur i Gamla Stan för att mysfika men eftersom alla bilder utom denna var hemska så får söta Sofia representera det fikandet :)



Senare på kvällen drog jag och Ida oss hem till Emma och hade grimarsrace :) Ovan är söt-flicka-1



Söt-flicka-2



Och söt-flicka-3... Förlåt men bilderna var för bra för att inte läggas upp... Förlåt



Emma jammade lite i parken



Och Ida var sänd från Gud



Medan jag langade poser.


Sedan gick det någon dag och jag var inne i stan för att shoppa lite inför tågluffen. Efter det stötte jag på Felli och vi myste först på McD och sen i Långbroparken. Det här var faktiskt igår så jag har äntligen kommit ikapp med bilduppladdningen :)









Och här är ännu en härligt suddig bild på min nya topp från H&M och mina, äntligen funna, underbara shorts från Zara. Nu är det slut på bilder. Nu har jag inga fler. Men vänta tills efter tågluffen. Då kan man räkna med en bildbomb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0