[fotoinlägg] - Fotoprojekt



Foto: Felicia Börjeson
Redigering: Jag
Modell: Jag

Peek på vad som komma skall. I söndags gick jag och min vän Felicia på promenad och fotade lite nämligen. Hon hade ett fotoprojekt i skolan (om kort skärpedjup) som hon behövde bilder till och jag behöve en pluggpaus. Nu var det så att jag bara snabbredigerade (30 sek/bild) ett par stycken och skickade dem till henne så hon ska kunna lämna in dem (vi fotade med min kamera) så ni kommer att få se fler bilder senare, när jag har tid att mer grundligt redigera dem och fixa till dem. Men det här är då ett smakprov. Nu ska jag plugga mer naturkunskap inför provet imorrn - yay!!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA THEDÉEN fotoblogg ;D<3

Gissningstävling på min blogg just nu, va med och vinn en länk hos mig :)

2009-05-20 @ 19:00:03
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0