[fotoinlägg] - Körsbärsblom nr2



Jag redigerade om en av bilderna jag tog i, var det förrgår? I vilket fall så slängde jag på lite textur och diverse annat smått och gott. Tyckte den blev rätt fin :)

Nu är det helg och snart ska jag på party hos min vän Anna i Kista. Hon fyller nämligen arton år idag så om du ser det här, Anna - grattis! Annars blir det nog lite av en plugghelg igen. Jag känner att det är allt jag skriver på den här bloggen men jag måste förbereda mitt svenskatal, min psykologipresentation, en spanskaredovisning, en franskadiskussion, en engelskadiskussion och en litterär gestaltningsuppgift. Det känns lite tufft men jag ska försöka överleva. Så önska mig lycka till så postar jag något imorgon, troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0