Om att jag har blivit vuxen

Ja, nu har man ju gått och blivit vuxen på riktigt. I morse genomförde jag nämligen mitt första onlineköp utan att använda pappas kreditkort. Okej, det där lät ju fjantigt. "Pappa betalar". Så var inte fallet. Jag förde tidigare alltid över pengar till pappas kort som jag sedan betalade med eftersom jag inte var myndig och fick handla själv. Nu får jag det och det första köpet var faktiskt en domänadress. Märkligt, inte sant? Jag ska faktiskt försöka starta upp en portfoliosida där jag kan lägga upp bilder och söka kontakt av olika slag. Vi får se hur det går med det.

Men, idag fyller min käre lillebror sexton år så - grattis! Vi ska ha släktkalas här hela dagen och käka tårta och sjunga sånger. Haha. Men det ska nog bli bra. Sedan ska jag försöka lära mig mitt tal till svenskan. Om jag orkar. Slänger upp en bild på brorsan (och lillasyster som är tolv) också så att ni kan gratta honom om ni ser honom på stan. Eller något. Den är i vilket fall tagen i Spanien i somras.
   Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: anonym

Jo, Södra var ju den enda skolan som inte hade med sig pyroteknik. Så bra jobbat! (om du nu går på Södra)

Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte ihåg hur jag hittade din blogg, men jag antar att jag hitta den bland några kommentarer från en annan blogg.

2009-05-09 @ 14:37:45
URL: http://myrealself.blogg.se/
Postat av: anonym

Ok ;)

2009-05-10 @ 01:06:12
URL: http://myrealself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0