Om heliumandetag och annat fredagsmys



Igår var det fullständigt underbart väder. Efter skolan gick jag med Emma till frisören och sedan satte vi oss vid Medis och åt glass och andades helium i solskenet. När jag till slut kom hem slog jag mig ned på våran härligt osliga balkong och läste i "Harry Potter y la cámara secreta" som jag lånat på bibliokteket (helt enkelt andra Harry Potter-boken på spanska). Det var najs att bara sitta i bikini i solskenet och känna sig duktig eftersom jag faktiskt förstod mycket av vad som stod i boken - samtidigt som det var roligt. Mer sol i sommar och jag kommer att bli en spanskatalande, brunbränd flicka. Ja, tack?

Kommentarer
Postat av: Minda

Det kostade 100:. lite dyrt, jag vet, men om man inte kan göra det lika bra själv äre bara att punga ut ;)

2009-05-31 @ 11:29:39
URL: http://melindadelange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0