Om ögon som ändrar färg



Jag har ofta funderat över mina ögon och över min ögonfärg. De är lite märkliga och när vi skulle studera ögonfärg på NO:n i nian kollade läraren på mina och utbrast "De var de konstigaste ögon jag sett!".
   Jag har försökt fånga dem på bild många gånger men det är inte lätt för de tenderar att "ändra" färg beroende på ljus. Ibland ser de blågrå ut och ibland väldigt gröna. Här ovan tycker jag att de ser mer gröngrå ut och det bruna i mitten kommer fram ganska tydligt. Men det är fortfarande svårt att säga vilken färg jag har. Melerade kanske. Vad tycker ni?
   Ovan ser ni också min make-up före och efter kajal (nedre bilden). Det är lite pilligt att få det snyggt men jag börjar få en en rätt bra snits efter att ha gjort det nästan varje dag i ett år eller så. Jag använder flytande eyeliner från H&M som jag måste säga är riktigt bra jämför med andra märken. Den kladdar inte och är lättapplicerad om än inte så kolsvart. Jag är nöjd ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0