Om uppmuntran

Jag är inte mycket för att prata om mina betyg men igår på Litterär Gestaltning fick vi tillbaka våra egna arbeten och vårt slutbetyg. Hans sa att han inte kunde förstå att jag skrev så bra och sa, jag citerar; "En skribent är född. Sluta inte skriva nu!". Jag blev helt rörd eftersom det här är något jag verkligen bryr mig om, något som ligger varmt om hjärtat. Det känns plötsligt som delar av min framtid klarnar upp. Dimman lättar. Kanske ser jag något där framme. Tänk hur mycket lite beröm kan göra med en människa...

Och, appropå smicker, så kontaktades jag av en kvinna på Flickr idag som frågade mig om hon fick använda en av mina Londonbilder på en framtida fotokarta över London. Självklart sa jag ja så om den kommer vidare till slutvalet av bilder kommer den finnas på internet med mitt namn så att alla som vill kolla upp den delen av London (Notting Hill i det här fallet) kommer att se den. Det känns väldigt häftigt!
   Dessutom kontaktade han som målade en tavla av mig (Alan Burch) mig igen och sade att han börjat måla av ett annat av mina foton så så snart jag får länken lägger jag upp den här. Är så spänd på att se hur den kommer att bli eftersom de andra var så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0