And Eye thought that yesterday rocked :)



Igår var jag ute med en massa kompisar och det var bara så sjukt roligt. Det var riktigt länge sen jag hade såhär roligt på krogen, om någonsin. Det var inte bästa stället, egentligen, men det var den billigaste ölen och det härligaste sällskapet och vad säger man inte om att ett bra sällskap gör alla ställen till hak i världsklass. Okej, man kanske inte säger så men det borde man! Dock var musiken ganska rippad ifrån VM i fotboll - 98 blandat med åttiotalsdängor och superremixade 00-talshits som ändå inte hindrade oss från att vråla oss hesa i kampen om att vara bäst på att kunna alla ord i texterna. Nog om det men det igår var bäst :)
I vilket fall så är jag sjukt trött idag då det blev så sent igår och trötthet plus en massa plugg brukar inte klaffa bra men jag ska göra mitt bästa.

Idag är det ju första advent också vilket innebär att man måste gå omkring och vara harmonisk över att julen snart är här. Jag är måttligt road för det betyder bara att vi kommer allt närmare snö och kyla. Usch. I vilket fall så ser jag fram emot jullovet, trots academic paper-skrivande, för vi treor behöver verkligen all vila vi kan få. Men tills dess är det pluggpluggplugg.
Jusste, jag berättade ju aldrig om mina marknadsfynd igår men det får jag göra lite senare tror jag för nu måste jag plugga latinska adjektivsböjningar och -komparationer. Suck. Men håll till godo - för det var riktigt bra! Som Ida sa igår så har jag näsa för loppisfynd vilket känns jätteroligt när man har en begränsad budget.

Tycker förresten att bilden blev ganska cool, eller vad säger ni? Lägger kanske upp originalbilden lite senare för det var inget större fel på den heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0