Är jag i fokus nu?



Jag vet inte om jag sa det men jag var ju på en jättemysig tjejmiddag hos Fia i lördags. Jag har en del, dock ganska få, bilder därifrån som ligger på datorn i oredigerat tillstånd (och några som hamnat på facebook i nämnda form) men nu hade jag lite tid så jag fixade till den här bilden på Sara och Ida. Jag tycker den är lite kul eftersom fokus ligger på något helt annat än det man kanske skulle vänta sig. Tyvärr har detta resulterat i väldigt mycket brus men det är sånt man får ta.

Är för övrigt väldigt arg på Stadsteatern som hela tiden skjuter upp biljettsläppet till "De tre musketörerna" och som det ser ut nu blir det inga fler föreställningar förran 2011. Fan! Jag som verkligen sett fram emot det här. Får gråta lite och komma över det antar jag...

Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Lägg ut bilder på henne som nunna likaså!

2009-11-28 @ 17:59:45
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0