Be kind, swed-me-up :)

Det är väl få som missat den underbara filmen "Be kind, rewind" med Jack Black där de tvingas spela in egna versioner av en massa kända filmer, utan någon budget? I vilket fall så har detta med s.k. "sweded films" blivit ett stort fenomen på internet och massor av tävlingar har anordnats i detta. Då jag och min käre vän Kelly igår var inne på YouTube snubblade vi över bl.a. dessa tre som är så sjukt bra, roliga och klockrena. Titta på dem och njut och gå sen in på YouTube och sök på "sweded films", sålla bort krafset och hitta guldkornen. Det är en äkta glädje att se männsikor verkligen engagera sig i filmer de älskar och just nu är jag fett pepp på att spela in en egen. Är någon med mig?






Kommentarer
Postat av: Towe

Jättefin blogg du har! :)

2009-11-22 @ 12:02:53
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/
Postat av: Kells

Klart jag är! väntar bara på när vi ska få ändan ur vagnen och göra vår egen :D debut 2010

2009-11-22 @ 15:22:44
URL: http://rymdlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0