Bilder från landet jag älskar - Del I

Ja, nu har jag äntligen laddat över bilderna från Värmland men tyvärr märkte jag att jag inte alls tagit så många bilder som jag trott...



Vi rev ju ned tapeterna i ena sovrummet på övervåningen för att kunna måla vitt då vi hittade dessa underbara tapeter. Läs mer här. Fönstret i solnedgångsljuset speglar sig också visst på väggen som en fågel fenix som brinner varje kväll och dör vid solnedgången för att brinna kvällen efter igen. Mycket vackert var det iaf.


Tapeten står i brand...



Så det kan gå då man river ned massor. Den här väggen kunde vi tyvärr inte behålla eftersom det var stora fläckar mitt på väggen, som ni ser, men det är sånt som händer och nu är den benvit. Här ser  ni också vårat nyuppslipade golv så nu slipper vi få stickor i fötterna av att gå på det



Som jag sa förut så hittade vi ju ännu en tapet på ett ställe men den fick också svälja vit färg och moderniseras. Allt kan inte stanna kvar...



Här satsade jag på ISO 100000 och fick därmed följande brus. Men solen är fin ändå :)



Och här är väggen som fick bli kvar, nästan. Det är ju en jättestor spricka till höger så vi målade lite fashionaktiga vita fält till höger för att dölja det. Det blev inte riktigt klart så vi får fortsätta nästa gång men jag tror att det kommer att bli riktigt fint.

Det var den sista bilden för den här gången men jag har några till innan ämnet är uttömt så håll till godo!

Kommentarer
Postat av: MINDA

Haha aa, vet inte varför han tar bort e... Visst! :D

Juste, hur gick provet idag?

2009-11-04 @ 20:36:05
URL: http://melindadelange.blogg.se/
Postat av: Helen

Underbar första bild!

2009-11-09 @ 22:16:10
URL: http://600x450.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0