GuyForcesHisWifeToDressInAGarbageBag ForTheNext ThreeYears

Som några av er säkert vet, och andra inte, så älskar jag tv-serien "How I Met Your Mother". Det är en sjukt rolig serie som jag skulle kunna referera till som nya-Vänner. Till er som inte sett den: Jag är avundsjuk på att ni har så mycket roligt framför er så se den nu så slipper jag fortsätta vara lika avis. Men det var inte det jag skulle säga, egentligen.
Det finns nämligen en annan aspekt som gör att jag älskar serien så mycket och det är alla hemsidor de hittar på. Det är nämligen så att om en hemsida nämns i serien så är det stor chans att den finns i verkligheten. Bara att manusförfattarna lagt ner så mycket tid på serien som att skapa en massa virituella (och helknasiga) hemsidor om karaktärerna gör att jag känner mig än mer engagerad i serien i sig. Nedan är ett urval av dessa sajter. De som egentligen inte är relevanta för handlingen i serien har jag skrivit lite kort vad de handlar om men de som faktiskt har anknytning till händelseförloppet låter jag stå oomnämnda och det är upp till er att klicka er in på dem.

1. Swarley - Handlar om när Ted och Marshall börjar kalla Barney för Swarley och gör en hemsida om honom bara för att jävlas.
2. TedMosbyIsAJerk - Ett "onenightstand" till Barney gör denna sida efter att han presenterat sig som Ted Mosby och inte varit så snäll mot henne
3. TedMosbyIsNotAJerk - En motreaktionssida som Ted skapar men, om jag minns rätt, säger att någon annan gjort
4. (klicka för att titta) - SPOILER - Varning om du inte sett säsong 2
5. GuyForcesHisWifeToDressInAGarbageBagForTheNextThreeYears - SPOILER - Hemsidan i sig är inte en spoiler men beskrivningen av varför den finns refererar till säsong 3
6. Barney's Video Resume - Barney berättar om hur man egentligen ska göra ett CV för Robin och visar då sitt som uppenbarligen ska ha gett honom massor av jobb
7. Mysterious DrX - Från Ted's college-tid då han kallade sig för detta och hade en "piratradio" som ingen brydde sig om
8. TheWedding Bride-Movie - En film som nämns som en stor hit i filmen - vi får väl se i mars 2010 om det blir så!
9. (klicka för att titta) - SPOILER - Varning om du inte sett säsong 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0