Och min garderob krymper...

Okej, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig så delger jag er två självporträtt. På mig, tänkte jag säga, men det skulle nog låta ganska dumt... Nåväl.





Som ni ser på den nedre bilden så har jag på mig mina nya jeans! Woho! De är så sjukt bekväma och jag bara älskar dem. Tyvärr märkte jag idag då jag hade på mig ett av de tre paren jag nu äger (inte dessa) att det gått hål på låret på dem. Fan. Så nu har jag alltså följande jeans; 1) Blåa, ärvda jeans som är insydda nedtill och alldeles för stora i midjan och nu med ett hål på låret, 2) Gråa Cheap Mondays från i sjuan som är jätteinsydda nedtill och har ett stort hål i skrevet och 3) Mina nya och hela :) Det känns lite sorgligt att erkänna det, eftersom jag just köpt nya, men jag behöver fler par jeans... Attans...

Jusste, jag testade på bilden längst ned också att göra två inbakade flätor, alltså en på vardera sida, innan jag gick och lade mig. Jag har aldrig lyckats göra det förut men jag tycker att mitt hår blev väldigt fint och lockigt av det. Ska lätt göra det oftare eftersom jag då får lite av den volym mitt hår tyckts glömt bort att det ska ha. Vad gör man inte för lite volym i håret?

Kommentarer
Postat av: Lonesome Mama

Gud kvinna din kropp är helt sanslös! ♥

2009-11-11 @ 20:58:37
URL: http://lonesomemama.blogspot.com
Postat av: Lonesome Mama

Gud kvinna din kropp är helt sanslös! ♥

2009-11-11 @ 22:13:58
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0