Slö, slapp och likgiltig



Igår spenderades med Idol, spel och vänner. Det är så skönt att bara ta det lugnt ibland och inte känna värsta partyhetsen (som uppenbarligen är något nytt ord). Bra för mig och för min tunna plånbok. Idag ska jag försöka plugga lite och kanske träna. Men vi får se hur det blir med den biten. Man är ju inte så pepp på det när det är så kallt och ruggigt ute. Ikväll har jag faktiskt inga planer så jag är öppen för, billiga, förslag :)

Bilden är för övrigt från förra helgen på landet då ett ynka ljus var allt som syntes i mörkret...

Kommentarer
Postat av: eveliina -foto

F blogg! :DD

2009-11-14 @ 11:37:22
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0