Det verkliga hotet mot tonåringarnas liv

Jag visste att det skulle hända inom en snar framtid; skolan försöker döda oss på riktigt! Ibland tror jag knappt att det är sant att det faktiskt är så mycket men såklart är det det. Det har faktiskt börjat påverka min sömn på ett väldigt märkligt sätt. Vissa får ju svårt att sova då de blir stressade - jag verkar fungera tvärt om. De senaste veckorna har jag somnat på en gång och inte vaknat en enda gång under natten (brukar göra det, iaf vakna till och vända mig om och somna om) innan klockan ringer. Det låter kanske som något positivt men jag tycker om att vakna tidigt och inse att jag kan sova i två timmar till, det är lugnande. Nu har jag snarare vaknat av klockan, men inte insett det, och trott att jag får fortsätta sova - och såklart blivit deprimerad då det visat sig inte vara fallet. Suck, men vad ska man göra?
Jag är också ledsen att jag inte laddar upp så mycket bilder men jag har helt enkelt inte tid att fota lika mycket längre - och tro mig, jag sörjer också. Ska dock försöka bättra mig.


Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Vi får se

2009-10-07 @ 16:50:21
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0