Du kan vara en kanelbulle

Det var visst kanelbullens dag igår. Jag gillar att vi har helgdagar som verkligen inte betyder någonting men som på ett sätt känns mycket mer värda än ex. annandag pingst. Det är ju lite mysigt att få största undanflykten för att plötsligt trycka i sig massor av härligt varma kanelbullar. Självklart glömde jag dock bort hela firandet, dock, men min kära mormor kom över med ett helt gäng rykande färska bullar så nog fick jag min beskärda del trots allt. Sen bjöd Kelly över mig på bullmys men förvirrad som jag är, och osäker på om hon var allvarlig, glömde jag bort alltihopa (igen). Nåväl, får väl klara mig ändå. Bilden nedan är förresten världens äldsta mobilbild på hur de berömda Södrabullarna såg ut en gång i tiden då de dessutom kostade fem pix - något man bara kan drömma om nU (ska vi skylla på lågkonjunkturen?).


Kommentarer
Postat av: Emilie L

Den såg god ut! :)

2009-10-06 @ 13:28:05
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0