Från speldosa till filbunke

Då har jag packat klart. Det tog ju... tre minuter. Imorrn blir det alltså av att vi åker till Värmland, eller snarare alla utom min bror åker. Jag behöver egentligen inte åka, uppenbarligen, men jag har valt att göra det ändå eftersom många av mina vänner redan har planer för helgen/åker bort/jobbar. Så jag tänkte - varför inte ta chansen att få lite lugn och dessutom kunna träffa min vän Moa? Dessutom kan jag få plugga ifred, förhoppningsvis, så jag tror att det kommer bli bra. Har jag dessutom mycket tur kanske vi till och med har internet där uppe - men sånt kan man inte hoppas på. Så, jag skriver detta och om ni inte hör något mer så vet ni vad det beror på.
Men jag tycker ändå att det ska bli trevligt. Jag älskar vårt landställe för det känns verkligen som ett hem för mig eftersom jag varit där sedan jag bara var några få månader gammal. Det är som en fast punkt man alltid kan återvända till när allting känns galet och uppskruvat i Stockholm. Varje gång man kommer dit liksom insluts man i en bubbla av lugn som inte släpper förrän man kommer hem igen och inser att man måste tillbaka till skolan och vardagen. Det känns såklart lite trist att lovet snart är slut och att skolan drar igång igen men det är ju så det ska vara så man får väl bara finna sig i det. Antar att det är lätt för mig att säga nu när det är rätt lugnt men jag vet att det är det jag borde tänka. Oj, nu har jag verkligen brett ut ett inlägg som skulle vara kort och informativt. Nåväl, jag får väl bjuda på en gammal och tråkig bild så länge och hoppas på att jag kan fota en massa i Värmland sedan.



Och ursäkta för alla konstlade rubriker men ibland är det svårt att tränga ihop allt man sagt på några få tecken. Blir glad om ni förstår ens hälften jag försöker säga.

Kommentarer
Postat av: carin

åh vilken härlig bild.

älskar din header.

och gillar din blogg.

kraam

ha en underbar kväll

2009-10-30 @ 17:15:54
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: Kellz

Åh nathalie - saknade dig när jag kom på mig själv med att kommentera idolernas framträdanden högt för mig själv. Vi ses snart<3 (sentimentaltjej[email protected])

2009-10-31 @ 02:03:49
URL: http://rymdlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0