I ett hav av ballonger

Igår ringde K mig för att fråga om jag ville följa med till Globen för att titta på de som köar till Green Day - självklart ville jag det. Vi begav oss dit, träffade massa kufiga människor, lurade iväg några till Kellys på Söder, åkte till Donken fick massor av ballonger, testade kamerans alla möjligheter och fotade en hel del och åkte därpå hemåt igen innan alla nattmänniskor intagit stan med sina vagabondskor och topshopoutfits. K var snäll att skicka några av bilderna till mig, men jag vill ha fler om du ser detta!, så de bjuder jag på nu :) Tack, K, återigen, for making my weekend. Man kan inte ha annat än kul med dig. Lycka till med köandet idag!







Foto: Kelly Backlöf
(Kamerainställningspill: Jag)
Modell: Jag
Redigering: Jag

Kommentarer
Postat av: Joss

Åhh, jag ville så gärna se Green Day!

2009-10-16 @ 22:53:13
URL: http://josefinburell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0