Mobilbilder x1000 (nästan)

Som ni alla vet är jag sämst på att föra över bilder från mobilen men här kommer en massuppladdning från sommaren fram till dagens datum.
I sommar/höst har jag:





...varit på Västkusten med Ems



och på Liseberg med familjen (den riktiga, inte gruppen)



... inte lärt mig att teckna men det borde jag verkligen - tänk den som kunde teckna som typ Elin!



... sett bilder på söt-Moas kattungar :)



... varit med om regn för en hel livstid



... lärt mig hur man kommer in gratis på rockklubbar



... fixat en snygg inbakning för en gångs skull







... börjat trean och kladdat ned en massa block samt ritat en serieteckning över Skapelseberättelsen





... umgåtts med de här brudarna och sett världens bästa musikal: "De tre musketörerna" !!



... lärt mig konsten att planera om



... förälskat mig i litteratur på spanska







... projektarbetat med brudarna ovan och därmed spenderat lite för mycket tid på Stadsbiblioteket



... varit på finmiddag och ätit himmelskt



... lärt mig konsten att få in 39 ballonger i en liten hiss

Och det var allt för den här gången, puh! Ska återgå till mitt studerande nu :)

Kommentarer
Postat av: johanna [FOTOBLOGG]

fina bilder :)

2009-10-20 @ 18:58:06
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0