Ny layout! :)

Som ni ser så har jag fixat en ny layout till bloggen - om ni inte ser eller ifall det ser konstigt ut så högerklicka och välj "uppdatera" så ska det fungera. Den gamla hade jag ju haft väldigt länge i lite olika varianter men de såg i stort sett likadana ut. Så jag kände att jag behövde förändring. Några timmar i Photoshop senare var den klar. Först tänkte jag att jag skulle ha en höstig layout men sen tänkte jag; nej, varför ska jag ha det? Så det slutade med att det fick bli en färgklick bland höstrugget istället - ett riktigt lyckopiller om man så vill säga.
Och har ni märkt den coola effekten än? Inte? För musen över "headern" högst upp och - voilà! Den byter färg. Tycker det blev lite snyggt faktiskt.
En annan av anledningarna till att jag bytte layout var att jag ville kunna ladda upp större bilder och även det är nu kirrat.
Nåväl, slutpratat om layouten för min del men ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker. Det skulle jag uppskatta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0