Och planen är...

Oj, jäklar vilken träningsvärk jag har i axlarna efter klättringen. Men det var skitkul så det är det värt. Lätt något jag vill göra om.

Idag ska jag satsa på att göra något jag borde gjort för länge sedan - plugga. Suck. Inte så kul kanske men å så nödvändigt eftersom jag har prov efter lovet och dessutom ska lämna in en uppsats i engelska. Så det är vad min dag kommer att ägnas åt...

...fram till ikväll iaf för då är det Baba Sonic! Det var länge sedan jag var ute nu, vilket mest beror på min ekonomiska situation, men nu är det alltså dags. Eftersom jag inte brukar gå ut på onsdagar, med tanke på skolan, så blir det här första gången jag är på Baba Sonic. Tänker lätt stå i kö vid halv tio för att slippa betala det jäkla inträdet. Inträden är något hemskt påfund som bara är till för att jävlas med fattiga studenter. Men det ska bli kul. Väldigt kul. Förhoppningsvis kan jag också ha på mig min nya klänning som jag införskaffat mig. Can't wait! Men fram tills dess alltså: plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0