Samson - reincarnated?

Ikväll var många Idoler bra, enligt mig, men tyvärr lyckades ju inte, som ni vet, Karolina hålla sig ovanför ytan. Snygg styling hjälper visst inte alltid och trots att jag egentligen tror att Karolina verkligen kan göra bra ifrån sig och sjunga riktigt bra (som typ alla gånger tidigare) så var det inte hennes kväll. Jag har en teori om varför. Som vi såg i programmet såg fick alla Idoler uppiffningar och i Karolinas fall gällde det en klippning utav hennes galet långa hår. Kan det inte vara så att Karolina är en återuppståndelse av den bibliska Samson? Ni vet, han vars styrka sitter i håret och när det klipps så blir han en vanlig dödlig igen? Jag tror det och bevisen pekar mot det: före klippet - bra Karolina, efter klippet - dålig Karolina. Så hon kan ju faktiskt trösta sig med att det inte var hennes fel att hon åkte ut utan frisörens. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0