Vem är jag?

Idag fick vi veta att vi senast på onsdag måste lämna in ett brev med en utförlig beskrivning av oss själva och våra liv, på spanska såklart, för att kunna delta i utbytet till Bilbao som jag ska åka på i april (och de kommer hit i februari). Det känns lite märkligt att stolpa upp sitt liv på det där sättet och observera det som en utomstående åskådare skulle göra. Vad ska de tycka om mig? Låter jag tråkig? Vad har jag för liv egentligen? Jag hoppas bara att de väljer ut en schysst spanjorska åt mig som jag kommer bra överrens med så att jag kommer att få två roliga veckor med henne. Men, hur illa kan det bli? He. He. Men det ska bli grymt kul och spännande att åka dit och bo hos en spansk familj - jag hoppas jag lär mig mycket. Nå, nu är brevet nästan klart och jag ska återgå till att plugga franska och spanska inför proven i veckan. C'est la vie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0