Kelly, nu är du arton <3



Idag fyller min älskade vän Kelly arton år idag.

Kelly, arton år är en väldigt lång tid och om arton år till är vi 36 år och har kanske redan villa, volvo och vovve. Men än är du inte gammal, om än gammal nog för att ta körkort, gå på krogen och rösta. Det är nästan lite sjukt om man tänker på det för det var bara 5 år sedan vi hoppade runt på din studsmatta iklädda svarta sopsäckar och massor av diskmedel, bara 2½ år sedan vi sprang hem till dig mellan nationella proven och åt chokladflingor, bara 2 år sedan vi tog steget bort från den trygga bubblan vi kallade Älvsjö för att börja gymnasiet och nu bara 1 år kvar till studenten. Kelly, arton år må vara en lång tid men jag hoppas att jag fortfarande hänger med dig om arton år för en lång tid med dig är knappast ett straff. Så grattis massor nu och ha en grym födelsedag! Älskar dig, Kelly. <3/ Nathalie

Kommentarer
Postat av: Kells

Nathalie, nathalie, kära nathalie!

Du är the greatest of awesomeness, jag blir rörd av ditt fina meddelande. Jag älskar dig. <3

2009-09-13 @ 11:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0