nathaliemark.com

Okej, så jag antar att det är dags att introducera er till mitt portfolio jag jobbat med under ett tag. Några av er vet ju sedan innan att jag haft en hemsida men det jag har gjort nu är att rensa ut allting som funnits där tidigare för att sedan konvertera den till ett renodlat portfolio. Sidan är ännu inte klar och just nu heller inte uppdaterad med mina nyare bilder men ni kan ju ta er en titt och säga vad ni tycker. Känns det bra? Är layouten tydlig? Är det svårt att navigera runt (det är ett problem jag snart ska lösa)? Är informationen tillräcklig och bra? Är sidan trögladdad? Osv. Snälla, det här betyder mycket för mig så jag uppskattar allt ni skriver.
Dåså, klicka här eller skriv in nathaliemark.com i webläsaren.

Kommentarer
Postat av: moa

jotack, det är helt okej. Med dig också? Det var bara allmänt, jag hade en extremt dålig dag, men nu är det bättre igen :) Saknar dig!

2009-09-08 @ 23:20:57
URL: http://moars.devote.se
Postat av: Petra

Ser asbra ut! Lite seg på att ladda men det är säkert min dator för tillfället bara :)

2009-09-09 @ 21:15:08
URL: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0