F-F-FREDAG!

ÄNTLIGEN FREDAG! Den här veckan har varit galen med Franska Nationella i måndags i 3 timmar, Svenska Nationella i 5 timmar idag och dessutom har vi verkligen jobbat jättehårt med projektarbetet. Verkar dock ha gett resultat för nu är vi i stort sett klara - puh! Helgen ska dock spenderas pluggandes eftersom nästa vecka också är helt sjuk när det gäller skolan; spanskaredovisning, svenskatal, geografiprov etc. etc. Men lite lugnt ska jag nog ta det ändå eftersom jag dragit på mig en jobbig förkylning (efterdyningar efter den förra?) och dessutom ska jag leta vidare efter studentklänning :)


Kommentarer
Postat av: tessaws

... URSÄKTA ??!?!?!?

2010-04-24 @ 11:41:41
URL: http://tessaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0