GSE

Jag var hemma hos Kells igår för att chilla och se om filmen "Green Street Hooligans" inför mitt svenskatal då jag ämnar ta upp den. Nu har jag ju visserligen sett filmen minst tre gånger innan men igår slog det mig (precis som varje gång jag ser den) hur sjukt bra den är. Man sugs liksom in från sekund ett och så håller den ett järngrepp om en till dess att sluttexterna rullar och man kan andas ut. Så. Sjukt. Bra. Jag säger bara en sak; har ni inte sett den (gud, vad avundsjuk jag är på er som har den framför er) så måste ni göra det. Alla jag pratat med om filmen, från hemmafruar till fotbollsnördar till esteter, har sagt samma sak: Så. Sjukt. Bra. Sen skadar det ju inte att en av huvudkaraktärerna är rätt så snygg. Så stäng av datorn och cykla och hyr filmen nu - ni kommer inte ångra er!


Kommentarer
Postat av: Ester

jag vet, den är riktigt bra!! finns en tvåa.. den gillar jag inte, gav den nog aldrig en chans.. :/

2010-04-21 @ 23:02:55
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0