In the middle

PUH! Idag avklarades svenskatalet och det känns väldigt bra och jag är så lättad att det faktiskt gick vägen. Dock vet jag inte hur geografiprovet och engelskaseminariet kommer att gå imorrn för jag skulle behövt minst en dags pluggande till. Men nu får det vara. Klockan 14:00 är det ju mösspåtagning så varför inte vara glad liksom - snart är det över ändå! Bilderna nedan har ingenting med någonting att göra utan är bara några jag tog för ett tag sedan för att testa hur jag såg ut i mittbena. Jag lockade håret framtill också men jag vet inte. Jag tror jag passar bättre i sidbena, jag tycker mitt hår blir så platt av mittbena. Aja, jag antar att jag borde gå och plugga lite mer innan det är dags att sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0