Did someone say '3D'?

Som några av er säkert vet så kan jag bli väldigt uppslukad av saker och ting emellanåt. Det kan vara allt från böcker (ex. Twilight) och tvserier (ex. The Hills) till vardagliga saker (ex. att dammsuga mina böcker i bokhyllan med det lilla extramunstycket till dammsugaren, den som har lite borst längst fram). Just nu har jag fastnat i inredningsträsket och har spenderat de senaste timmarna (vågar knappt tänka på hur länge) maniskt tittandes igenom precis hela IKEA's sortiment och skissandes på en 3D-modell av mitt studentrum i ett ritprogram. Det är nästan läskigt hur tiden bara försvann medan jag satt och jämförde vilken sängmodell som bäst skulle passa till parketten och vilket skrivbord som egentligen var värt sina pengar. I vilket fall så får ni här lite snapshots från modellen. Vad tycks? Till mitt försvar måste jag säga att rummet är hemskt svårinrett då det dels inte är speciellt stort och dels har ett väldigt stort fönster samt en dörr som öppnas inåt.








Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Vad är tröjorna för dig på min blogg, HISS ELLER DISS.. :)



Åh, snälla.. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :) Vill så gärna hämna topp 3 på listan. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du behöver inte säga att du har röstat. :) Ha en bra dag nu då!

2010-08-03 @ 14:11:34
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0