För länge sedan...

Som ni vet vid det här laget så håller jag på att gå igenom hela mitt rum och rensa ut det jag inte vill ha - allt för att underlätta flytten till Uppsala. I vilket fall så snubblade jag över ett gammalt foto på mig när jag gick igenom min bokhylla. Jag vet inte när det är taget, för det står inget datum, och eftersom jag är usel på att gissa åldrar så kan jag heller inte säga vad jag tror. Men det verkar vara ett foto från en fotoautomat och jag måste säga att det är ett rätt charmigt foto. Ett sånt där man tänker "fan, nu blev det fel" och så tar man ett nytt istället. Men jag gillar det. Eller vad säger ni?



Ja, fotot är rätt gammalt och smutsigt och min smutsiga skanner gör det inte bättre men äsch.

Kommentarer
Postat av: Ester

SÖTASTE! <3

2010-08-22 @ 22:14:32
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0