Kräftskiva

Jag var på kräftskiva hos Pontus i lördags och det var jättemysigt och trevligt om än lite kyligt för vi satt på hans altan hela kvällen. Nog för att jag inte äter kräftor men jag smakade faktiskt på en utav dem och jag antar att det kunde vart värre. Men jag vill hävda att kräftskivor inte egentligen handlar om kräftor utan om sällskap - och det hade jag :)



Vet inte riktigt vad som hände när jag tog den här bilden men den blev ju lite cool i vilket fall. Kelly, Ida och Emma sörplar drinkar.



Jesper fick slängas in på ett foto också.



Den glade värden i egen hög person. Jag måste säga att jag typ är förälskad i hans hatt. Den är ju för häftig.



Och jag var glad och log lite maniskt som vanligt. Resten av bilderna finns på fejjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0