Decisions, decisions...

Jag är en människa som har otroligt svårt att fatta beslut. Alla som känner mig vet att jag är sådan och det är inget jag kan hjälpa. Innan varje beslut jag tar så tänker jag igenom alla möjliga scenarion, skriver upp för- och nackdelar, vrider och vänder på varje aspekt och funderar tills min hjärna håller på att spricka och jag blir alldeles blå och tom inombords av för mycket hjärnaktivitet. Sån har jag alltid varit och sån kommer jag nog alltid att vara. Det är jobbigt för varje liten grej blir som ett livsavgörande beslut och det gör det svårt för mig att svara ja eller nej på de simplaste av förslag. Så jag har en liten mapp i min dator där jag samlar på mig små visdomsord jag hittar lite överallt på nätet och ibland när ett riktigt tufft beslut ska fattas så tittar jag igenom den och känner att det finns nog hopp trots allt. Här är lite bilder jag tittat på idag:








Så om ni inte har räknat ut det redan så är det här jag som försöker säga att jag nog ska ta chansen jag fått och testa på att spendera min vår i Barcelona. Jag kan inte säga att jag känner mig överlycklig ännu utan mest rädd men å andra sidan är det sån jag är så jag tror det här kommer bli bra. Jag ska försöka och se hur det går och i värsta fall så kan jag ju vara hemma i Sverige på tre timmar igen så... Ja, jag måste ta chansen för den kommer inte tillbaka. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0