Tack men...

Hej! Jag tänkte bara droppa in för att säga några saker.

Först att jag är jätteglad för alla nya kommentarer jag fått under helgen. Jag undrar dock hur alla ni har hittat hit så det får ni gärna skriva till mig och säga - jag blir så nyfiken. Som jag alltid har gjort så svarar jag på de flesta kommentarer men, och nu kommer själva anledningen till inlägget här, så svarar jag inte på kommentarer där det bara sägs "Hej, fin blogg", "Mår du bra?" eller något liknande. Detta för att jag inte tycker att det känns relevant att gå in på en blogg och bara skriva "tack" hela tiden. Det känns lite opersonligt. Självklart blir jag ju jätteglad över att folk tycker att min blogg är fin så ni kan se det som att jag tackar er ändå. Men om det är så att ni vill ha trafik och kommentarer i era egna bloggar så läs inläggen jag skriver, eller kanske snarare titta på bilderna, och säg någonting om dem eller ställ en fråga som rör det. En kommentar med "Hej, vilken fin bild. Vilken inställning har du använt för att få fram bakgrundsoskärpan?" eller "Hur har du redigerat ljuset i den bilden" osv. är mycket roligare för mig att svara på för då ser jag att det ändå finns ett intresse bakom frågan förutom att få mig att klicka mig in på era bloggar.

Dessutom så kan jag på en gång säga att jag inte använder Bloglovin så förfrågningar om att följa varandra där är inget jag kan göra. Och när vi ändå är där, jag följer själv bara bloggar jag är intresserad av att följa och inte för att någon bett mig göra det. Jag tycker att man ska lyfta fram bloggar online som har något av intresse för de som följer den - inte de som har flest vänner. Så, ja, det var det jag tänkte säga.

Å, nu lät jag ju som världens tråkmåns men jag tänkte bara förklara varför inte alla nya kommentarer fått ett svar från mig. Så nu vet ni det. Jag hoppas ni alla har haft det jättebra under julen som varit och att ni inte shoppar upp alla era pengar på mellandagsrean. Puss på er!

Update: Å jusste. Reklam göra sig inte besvär. Kommentarer rörandes olika tävlingar och reklam för andras och egna bloggar i stil med "Gå in på min blogg idag och se vad jag har på mig. Rösta på finaste kläderna" eller dyl. kommer att tas bort.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg du har :D

2010-12-27 @ 11:31:33
URL: http://byjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0