Update

Hej, nu är jag så där dålig på att uppdatera igen men mellan lite bilder tänkte jag slänga in lite info om mitt liv.

Snart är det lov men innan dess är det så himla mycket som händer här i Uppsala; jag måste köpa typ en miljon julklappar och mina idéer börjar sina, minst sagt. Ikväll ska min kära vän Malin ha spelning här i Uppsala med sitt popband och imorrn är det julmarknad och julkonsert i Helga Trefaldighetskyrka som jag tycker alla som kan borde gå på! På kvällen dessutom en klasskompis in-/utflyttningsfest. Å, sen blir det Lussegasque på Snerikes på måndag och i veckan Språkvetarmiddag med alla programmare.

Utöver det så har jag kommit in på Spanska 1 i Barcelona i vår så nu måste jag verkligen bestämma mig om jag ska åka och plugga där eller stanna i U-town. Det känns som om jag verkligen borde åka för det här är lite en once in a lifetime-chans. Men samtidigt har jag precis kommit till ro här i Uppsala, fast jag kommer ju tillbaka i höst så... Ja, jag måste bestämma mig i alla fall.

Haha, ja, här händer det grejer. Så nu ska jag försöka tentaplugga utöver allt ovan, har tenta den 7 januari, för jag har verkligen inte börjat än. Dags att bli stressad? Ja, verkar som det. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0