Mellita, domi adsum!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men mitt internet bestämde sig för att lägga ned lite igår kväll men nu är vi uppe och rullar igen. Mitt bildförråd börjar verkligen sina men det ska det bli ändring på för nu har jag laddat över mina mobilbilder och då kan ni räkna med en bildkavalkad snart. Dessutom har jag tagit några coola bilder igår då jag egentligen borde ha pluggat. Dock får ni inte se dem idag då jag måste plugga latin eftersom jag har prov imorrn. Det kan nog bli svårt med uppdateringar innan helgen då jag har mer plugg att avklara och sen ska skolan på den årliga Rommeresan på torsdag. Men den dagen den sorgen.

Vad tycker ni förresten? Färg eller Svart/Vitt? (Vet, sjukt dålig bild men det ska som sagt bli bättre!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0